Volgens officiële instanties is er niets mis met rijden in en elektrische auto.
Het wordt zelfs van alle kanten aanbevolen en gestimuleerd.
Maar begin van de 20e eeuw waren deze ook populair, waarom zijn de mensen destijds er van af gestapt?
Was het inderdaad dat ze het voordeel zagen van, destijds fors stinkende benzine motoren of speelde er iets anders.
Graham Bell en Thomas Edison waren de eerste “bekende” mensen die aan diabetes leden!
Diabetes en elektriciteit hebben volgens huidige reguliere wetenschap geen connectie, maar steeds meer onderzoekers en wetenschappers leggen (weer) de link:
https://www.thelancet.com/pdfs/journals/lanepe/PIIS2666-7762(24)00110-8.pdf
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC11111148/
https://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1002/bem.22498
https://www.mdpi.com/2076-3417/9/24/5318
Destijds was er wellicht meer openheid voor de nieuw ontstane ziektes en kon men duidelijker causale verbanden leggen
Nu in de wirwar van straling, slechte voeding, bestrijdingsmiddelen, stress op het werk en meer “geneugten van het huidige leven” zien we door de bomen het bos niet meer. Het leggen van causale verbanden is lastig en de sociale druk, lees druk vanuit de media en politiek, werkt ook niet echt mee om helder te kijken
Veel klachten kunnen dus echt wel van de elektrische auto komen
Ja, de Duitse ZDF maakte hier een mooie verslag van.
Een Duitse arts maakte zich zorgen en ging samen met collega’s van de Universiteit aan de slag. Zie in dit bericht het hele verslag.
De cognitieve dissonantie in de medische wereld en politiek werkt niet echt mee in het krijgen van helderheid
De medische wereld kijkt naar De Gezondheidsraad en welke adviezen zij geven.
Ook de WHO speelt een sturende rol.
Voor beide instanties geldt dat ze regelmatig worden betrapt op onzuiverheden en andere belangen.
Kritiek op de WHO door een wetenschapper van het Kanker Onderzoeksbureau
De doofpotaffaire van de WHO die ons de aarde kost ..
Media verzwijgen schade door straling!
COFAM I en COFAM II, manipulatie ten top!
Als we nu eens eerlijk kijken naar de klachten en op een rijtje zetten wanneer deze zijn begonnen
Dan krijgen we inzicht.
Op dit moment werken allerlei, wellicht goed bedoelde, regelgevingen tegen. Privacy, AVG, wetgeving enzovoorts. Het valt niet mee om hier een eenduidig onderzoek naar te doen, maar sowieso zouden de artsen door de juiste vraagstelling op patiënt niveau hier iets kunnen betekenen.
– Wanneer zijn de klachten begonnen
– Was er een switch met auto’s rond die tijd
– Merk je verschil als je veel auto rijdt?
…..
Wellicht kan een medisch geschoold iemand hier meer aan toe voegen.