Toch maar een keer in een (elektrische) auto een meting gedaan. We waren benieuwd.
Bewust zet ik het woord “elektrisch” bewust tussen haakjes, want de verstoring op hoogfrequent niveau is ook heftig te noemen. Afkomstig van mobiele telefoon en Bluetooth: en zijn beide in elke moderne auto aanwezig!
Even een vertaling van hetgeen je ziet:
Voor de V/m is alles boven de 1,5 sterk belastend
Voor de nT is alles boven de 100 sterk belastend
Voor de µW/m² is alles boven de 10 sterk belastend

Dus duidelijk dat je in een elektrische auto getrakteerd wordt op een extra belasting op V/m en nT niveau (Technisch verhaal, zijn veel site’s en video’s die dit uitleggen.)
Maar:
– In veel moderne auto’s zit een stoelverwarming!
– En in de meeste ligt wel één (of meerdere) mobiele telefoon(s)!!
Een AVG van 1500 is heel slecht voor je….
Een MemonizerCAR plus draagt bij aan een gezonde leefomgeving in de auto waardoor je je beter kan concentreren en minder last van hoofdpijn krijgt.
Leer hier meer over harmoniseren van de straling en het wetenschappelijke bewijs dat het werkt.Lees ook:
Leer hier meer over harmoniseren van de straling en het wetenschappelijke bewijs dat het werkt.Lees ook: